close

I could be your sea of sand
我可以是你的沙之海
I could be your warmth of desire
我可以是你渴望的熱情
I could be your prayer of hope
我可以是你希望的祈禱
I could be your gift to everyday
我可以是你每天的禮物

I could be your tide of heaven
我可以是你天堂的潮水
I could be a hint of what’s to come
我可以是一條未來的線索
I could be ordinary
我可以是平凡的
I could be the one
我可以是你的真命天女

I could be your blue eyed angel
我可以是你藍色眼睛的天使
I could be the storm before the calm
我可以是寧靜前的風暴
I could be your secret pleasure
我可以是你心底的願望
I could be your well wishing well
我可以是許願井
I could be your breath of life
我可以是你生命的氣息
I could be your European dream
我可以是歐洲的夢想
I could be ordinary
我可以是平凡的
I could be the one
我可以是你的真命天女

Now I would lie here in the darkness
現在我願意在黑暗中躺在這裡
Now I would lie here for all time
現在我願意永遠在這裡
Now I would lie here watching over you
現在我永遠願意在這裡守護你
Comfort you
安慰你
Sing to you
為你歌唱

I could be your worry partner
我可以是你煩惱的分擔者
I could be your socialite
我可以是你的社交名流
I could be your green eyed monster
我可以是你的綠眼妖精
I could be your force of light
我可以是你的光之力量
I could be your temple garden
我可以是你的聖殿花園
I could be your tender hearted child
我可以是你溫柔的孩子
I could be ordinary
我可以是平凡的
I could be the one
我可以是你的真命天女

Now I would lie here in the darkness
現在我願意在黑暗中躺在這裡
Now I would lie here for all time
現在我願意永遠在這裡
Now I would lie here watching over you
現在我永遠願意在這裡守護你
Comfort you
安慰你
Sing to you
為你歌唱

Will I ever change the journey
我會改變那旅程嗎
Will the hushed tones disappear
那安靜的音調會消失嗎
Oh little Rita
喔 小麗塔
Let me hold you
讓我支撐著你
Oh little Rita
喔 小麗塔
Let me love you
讓我愛著你

I could be your leafy island
我可以是你的樹之島
I could be your thunder in the clouds
我可以是你的雲中雷鳴
I could be your dark enclosure
我可以是你的黑色柵欄
I could be your romantic soul
我可以是你的浪漫靈魂
I could be your small beginning
我可以是你的微小萌芽
I could be your suit in universe
我可以是你的萬物之衣
I could be ordinary
我可以是平凡的
I could be the one
我可以是你的真命天女

I could be ordinary
我可以是平凡的
I could be the one
我可以是你的真命天女

I could be ordinary
我可以是平凡的
I could be the one
我可以是你的真命天女

arrow
arrow
    全站熱搜

    sunny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()