泰勒絲

Love Story 愛的故事

We were both young when I first saw you
第一次見到你時 我們都還年輕
I close my eyes and the flashback starts
當我閉上雙眼時 時間回到過去
I'm standing there
我就站在那
on a balcony in summer air
那充滿夏日香氣的陽台上
See the lights, see the party the ball gowns
看那炫麗燈光 看那美麗舞會
See you make your way through the crowd and say hello
看你從人群中向我走來 然後說妳好
Little did I know
真沒想到
That you were Romeo you were throwing pebbles
你就是羅密歐 用小石塊當暗號
And my daddy said stay away from Juliet
父親常對你說 離茱麗葉遠點
And I was crying on the staircase
讓我哭倒在露濕台階
begging you please don't go
求求你不要走
And I said Romeo take me
羅密歐帶我走
somewhere we can be alone
走到只有我們的地方
I'll be waiting all there's left to do is run
我會一直等 等著遠走高飛
You'll be the prince and I'll be the princess
你會是王子 我會是公主
It's a love story baby just say yes
這是我們愛的故事 只要說 YES

So I sneak out to the garden to see you
我偷跑到花園想見你一面
We keep quiet cause we're dead if they knew
我們小心翼翼不能被發現
so close your eyes
閉上雙眼吧
Escape this town for a little while
逃離這個地方吧
Cause you were Romeo,
因為你是羅密歐
I was a scarlet letter
我是個罪人
And my daddy said stay away from Juliet
父親常對你說 離茱麗葉遠點
But you were everything to me
但你是我的一切
I was begging you please don't go
求求你不要離開我
And I said Romeo take me
羅密歐帶我走
somewhere we can be alone
走到只有我們的地方
I'll be waiting all there's left to do is run
我會一直等 等著遠走高飛
You'll be the prince and I'll be the princess
你會是王子 我會是公主
It's a love story baby just say yes
這是我們愛的故事 只要說 YES

Romeo save me they're trying to tell me how to feel
羅密歐救救我 大家都想逼我怎麼做
This love is difficult but it's real
這份愛不容易 但我是真心
Don't be afraid we'll make it out of this mess
不要害怕 我們會在一起
It's a love story baby just say yes
這是我們愛的故事 只要說 YES

I got tired of waiting
我不想再等下去
Wondering if you were ever coming around
我不想再猜你到底會不會來
My faith in you was fading
我的信心就快要失去
When I met you on the outskirts of town
當我們在秘密基地碰面時
And I said Romeo save me
我說羅密歐救救我
I've been feeling so alone
我覺得好孤單
I keep waiting for you but you never come
我等了又等 還是不見你身影
Is this in my head I don't know what to think?
我不斷胡思亂想 想破了頭
He knelt to the ground and pulled out a ring and said
他突然跪下 拿出戒指說
Marry me Juliet you never have to be alone
嫁給我吧茱麗葉 妳不會再孤單
I love you and that's all I really know
我愛你 全世界我只有這個答案
I talked to your dad go pick out a white dress
  我會說服你父親 去挑件白色禮服吧
It's a love story baby just say yes
這是我們愛的故事 只要說 YES
Oh oh oh
噢~
Oh oh oh
噢~
Cause we were both young when I first saw you
第一次見到你時 我們都還年輕

{###_qquintettw/27/1294211278.mp3_###}
arrow
arrow
    全站熱搜

    sunny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()